joi, 22 ianuarie 2009

TRADAREA




Ba, ce faci mah?N`am...pleacaBuna...Sa traiesti1. Salut frate...ce faci? unde esti?Hai k e important...zi`mi dak potzi sa vorbestiUite ce sa fac...pe la studioHai k vin si io...stai k`ntr`un minut ajung acoloHai noroc hai zi ce s`a`ntamplatI`a un loc hai vorbeste relaxatMai tii minte pe`aia cu care aveam blat?Cu care faceam bani? tocmai m`au turnatPai cum?Pai asaPai cum p*** mea?In c**** prin oras deja umbla gardaDupa noi dupa ei poate dupa tinePai cum p*** mea ce treaba au cu mine?In fineVreau sa plecUnde?Deocamdata nu stiu undeZii stii un loc unde ma pot ascunde?Hai k sun pe cinevaPoate rezolvam cumvaNu trebuia tocmai acumSa se`ntample asaR(x2): Tot ce vreau acum e sa plec departeSi`am s`o fac fara sa ma uit in spateIn fiecare noapte ma gandesc la toateLa ce s`a`ntamplat cu fiecare frate2. Baietzii nostri unde sunt?P*** mea cred k`au picatNu stii nimic?Nu stiu...nu i`am sunatOricum se faceau prea multi baniStiu, frateOricum o sa iau multi aniSe poateAcum vreau sa plec si sa nu ma uit in spateSa stau ceva timp departe de toateBay da cu ai tai ce`ai de gand sa faci?Nu stiuFemeia cui i`o lasi? Poate ti`o f** altiiTaciNu, pe buneTaciCe`ai? Asta`i adevaru`Sa moara m*** dak incearca o sa`si ia omoruStai bah...stai linistitN`am cum...Stai linistit k`o sa am io grija...Cum? Zi!O sa fac sa fie totu bineBine`atunci stiu k ma pot baza pe tineBaga`mi`as p*** knd o sa ma`ntorc sa se fereascaTotï kre m`au turnat o sa plateasca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu