joi, 1 ianuarie 2009

As vrea ....


El: De ce nu ma asculti?............. Vrei sa faci mereu ca tine,a? .............Ea: Lasa-ma in pace fac ce vreau cu viata mea nu e treaba ta.................. El: Uita-te in ochii mei! De ce nu ma respecti? De ce nu iti pasa? .............Ea: M-am saturat de tine! Sa stii ca am plecat!............. El: Vino inapoi!.......................... A trecut ceva timp de cand la piept nu te mai simt .............Si cand iti spun ca te iubesc, frate, chiar nu mint .............Adu-ti aminte prin tot ce am trecut impreuna................ Adu-ti aminte cat de mult ne doream o viata buna.............. Acum sunt departe de tine, departe de cine .............Inca tine cu adevarat la mine... in fine .............Chiar asa de greu era nu mai puteai ramane .............Fara griji ai plecat si m-ai lasat singur pe lume. .............Poate banii mi-au lipsit sa te tin aproape .............Pentru tine as fi plecat sa muncesc departe............. Pentru tine mi-as fi dat sufletul............. Bun sau rau in cele mai triste clipe la bine la greu............. Acum totul e sters intre noi doar amintiri .............Pacat, ne iubeam de cand eram copiii.............. Dar viata nu e un film cu final fericit .............Doar in amintirea mea vei trai pana la sfarsit .......................... As vrea sa fii mereu langa mine............. As vrea sa fiu o viata intreaga langa tine .............Doar eu si cu tine... hmmm ce mai zile!............. Imi e dor sa te tin in brate, nu uita de mine........................... Zilele trec, anii trec, aproape toate trec .............Si intotdeuna doar ce dragi te inteleg .............Familia, persoana iubita chiar si fratii................ Pune-i pe primul loc fara explicatii.............. Ai o fata nu o lasa ca tine la tine .............Te iubeste si tot ce face, face pentru tine.............. Am 18 ani dar imi place sa gandesc departe................ Prea departe de acesata lume amara, frate.............. Imi e dor de clipele cu tine intr-o scara............. Cum de la adapost priveam ploile de vara .............Eu si cu tine eram de fapt unul .............Si unicul spirit care si-a gasit drumul.............. Realitatea bate si platoul de filmare............. Viata e frumoasa fara efecte speciale.............. Trecand peste toate cu lacrimi pe obraz,............. Tu traiesti doar in amintirile ce mi-au ramas.............. ............. As vrea sa fii mereu langa mine .............As vrea sa fiu o viata intreaga langa tine .............Doar eu si cu tine... hmmm ce mai zile!............. Imi e dor sa te tin in brate, nu uita de mine........................... De mic nu a putut nimeni sa ma indrepte .............Adevarul e ca am o slabiciune pentru fete. .............Dupa atata timp nu pot uita privirea ta............. Sunt indragostit sau poate e doar in mintea mea. .............Tot ce am facut cu tine, in toate am pus suflet .............Si cu ce m-am ales? O viata in care sufar .............Nu cred ca merit asta, mi s-a inscenat viata............. Nu pot trai asa, deja mi-a murit speranta.............. Te sun seara de seara pana ma apuca somnul .............Si incep sa plang cand vad k e doar tonul .............Lumea ma stie de baiat rau, ce sa fac?............. E aiurea sa le spun ca o fata m-a schimbat.............. Am si-acum in minte prima zi in care te-am vazut............. In care m-ai vazut si mi-ai placut si ti-am placut............. Si banca pe care stateam intotdeauna .............Acum e pustie, la fel ca mine isi va pierde urma........................... As vrea sa fii mereu langa mine .............As vrea sa fiu o viata intreaga langa tine............. Doar eu si cu tine... hmmm ce mai zile!............. Imi e dor sa te tin in brate, nu uita de mine...........................

2 comentarii:

  1. chiar misto


    Valoarea unui prieten nu o cunosti decat atunci cand il pierzi !!
    Totul trece,dar nu totul se uita !!
    Pentru a castiga totul o fiinta trebuie sa stie sa piarda.
    Nu uita ca si cei mai frumosi trandafiri au spini!!
    Prietenia nu o poti lega in lanturi,insa ea te leaga.
    Nu iubi cu adevarat decat pe cine respecti cu adevarat.
    Fericirea nu-i decat un vis,durerea este intotdeauna reala.
    Prietenia e un cuvant pe care multi il rostesc,dar putini il inteleg.
    Nimic nu doare mai tare,decat lucrul pa care l-ai inteles prea tarziu.
    Bruma ucide florile asa cum uitarea ucide prieteniile!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar de-as fi mic chiar pitic nas putea trece peste aceasta durere:mam imprietenit cu cn nu tb si acum regret.Ai grija ce iti doresti.Intr-o zi m-a chemat la el ma sarutat mi-a zambit si atunci am stiut ca e ce e.

    RăspundețiȘtergere