joi, 1 ianuarie 2009

DUREREA DIN DRAGOSTE


[Ia Asculta Baiatu][x3][Ce Ti-o fi trebuind tie Fata asta?]Numeste-ma demon,Aseara am facut un inger sa plangaA nushtu' cata oara nu stiu... ce mi se-ntamplaSi inca ...mai visezCand fumezSi beau si vreau sa ne fie bine...Dar simt ca nu te mai pot tine langa mineSi te-nteleg sau macar incerc sa ma prefac.Stiu ca te-ai saturat s-auzi mereu "imi pare rau" n`am sa mai facDar asta sunt,Probabil asa o sa fiu si peste aniSti bine ca intre mine si tine n-a fost niciodata vorba de baniEra doar vorba ca intr-o zi o sa ma schimbSio sa ma maturizezCa o sa devin respinsabilSi`o sa incep sa ma gandescLa viitor ,la sanatate, la munca la casa la noiLa tot ce ne-a legat odata si la tot ce ne-am dorit amandoiAtat de mult, nu-mi vine sa cred cat timp a trecutPrin catre am trecut ,si mai ales prin cate-ai trecut...De cand ne-am cunoscut ma-ntreb de ce destinul a decis sa ne-ntalnimSi apoi, ne-a ucis fiecare vis facandu-ne sa suferimDe ce inca ne mai iubim? De ce mai spun ce spun acum?si la ce bun cand las in urma numai scrum?Si fum si tu pleci pe alt drum?De ce n-am reusit sa fiu ce mi-am dorit de mic sa fiu?De ce n-avem un fiu? Si mai ales de ce mai sunt inca viu?Cand stiu ca inima mea ea a ta si ca tu n-ai sa mai fi a meaSi mai ales cand stiu ca n`o sa mai pot iubi pe-altcineva[Mi-a Ajuns Sa te Privesc ca sa Simt cat imi Esti de Draga][x2][Ia Asculta Baiatu][Ce Ti-o fi trebuind Tie Fata asta?][Mi-a Ajuns Sa te Privesc ca sa Simt cat imi Esti de Draga][x2][Ia Asculta Baiatu]As vrea ca cineva sa ma bage-n mormantDoamne da-mi pamantDar promite-mi ca n-o s-o ma vad niciodata plangandPromite-mi ca ma vei lasa s-o vad chiar daca ea n-o sa ma vadaSi fa-o Doamne te rog sa mai zambeasca inca odataMai da-i o sansa... eu mi le-am risipt pe toateMai da-i o viatza ,speranta si mie sa`mi dai moarteIa-mi zilele blestemate si-ngroapa-mi trupul adancNu ma lasa sa plang ci da-mi macar 3 motive sa radSi te rog doamne foarte mult sa ma mai lasi din cand in candSa-i mai ascult fumand pe fratii Gonzales cantand ca suntSingura mea alianare atunci cand inima ma doareSi ma ustura limba de la atatatea cuvine amare,Si vorbe goale pe care le spun fara sa ma gandescCa ma grabesc si caut sa las ceva cat trim mai traiescFiecare vers pe care il spun acum il spun directLa fel ca fiecare pas pe care-l fac atunci cand mergSingur, sunt sigur ca asa mi-a fost scrisMi-as da toata familia la schimb pt implinirea unui visE trist si tu esti trist daca ma ascuti pe mineCopile, fa ceva sa iti fie macar tie mai bineSi nu-ti fa griji daca vei pierde tot ce ai adunat o viataIti las un loc de veci langa poetii morti dar inca in viata,Invata sa nu-ti pastrezi sufletul in gheata si invatzaCaci la sfarsit e doar un cimitir sï multa ceata[Mi-a Ajuns Sa te Privesc K sa Simt ][Ia Askulta Baiatu][Ce Ti-o fi trebuind Tie Fata asta?][Cat Imï Estï de Draga][x3]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu