sâmbătă, 3 ianuarie 2009

PRIETENII DIN ZIUA DE AZI


Au fost zile'n viata meaCand nu aveam un banDoar prietenii mei buniM-au simtit ca n'amSi'am vazut cu ochii mei cine mi-e aproapeDar si eu la randul meu nu m'am dat deo'parteR:Dintr'o mie de prieteni 900 m'au vandutSi acum cand au probleme vin la mine sa'i ajutDintr'o mie de prieteni,mi'au ramas cativa din eiCare stiu ca nu m'ar vinde nici p'un miliard de leiCine n'are multi prieteni,nici sa nu'si doreascaCa cea mai perversa rasa e rasa omeneascaDecat sa ajuti un om mai bine un caineSa'i arunci din cand in cand cate'un colt de paineR:Dintr'o mie de prieteni 900 m'au vandutSi acum cand au probleme vin la mine sa'i ajutDintr'o mie de prieteni,mi'au ramas cativa din eiCare stiu ca nu m'ar vinde nici p'un miliard de leiCine n'are multi prieteni,nici sa nu'si doreascaCa cea mai perversa rasa e rasa omeneascaDecat sa ajuti un om mai bine un caineSa'i arunci din cand in cand cate'un colt de paineAu fost zile'n viata meaCand nu aveam un banDoar prietenii mei buniM-au simtit ca n'amSi'am vazut cu ochii mei cine mi-e aproapeDar sï eu la randul meu nu m'am dat deo'parte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu