luni, 9 martie 2009

IARTA-MA DOAMNE


Tatal nostru care esti in ceruri binecuvanteaza`ne...... Nu`tzi cer mult doamne NU.......e doar o rugaciune......iti cer doar sa ma asculti.... Tata nimic mai mult vreau doar sa`ti multumesc........ ca m`ai ajutat in trecut......vezi doamne e simplu vreau doar sa fiu iertat........vreau sa ma asculti cand cer sa fiu ajutat.......vreau doar sa sti doamne ca sunt recunoscator........ca ma ajuti sa tin capu sus cand nu mi`e usor..........Iti multumesc Tata pentru painea de pe masa.....Si iti multumesc Tata pentru linistea din casa.......arata`mi calea Tata .....nu vreau sa cad din nou in plasa......sa pacatuiesc apoi sa fiu tradat de propia rasa......nu vreau Tata sa regret vreo clipa ce`o treaiesc........dar pur si simplu nu realizez cand gresesc......linisteste`ma doamne ...vreau puterea sa zambesc........doar spune`mi ca e omenesc sa pacatuiesc.......iti multumesc Doamne ca ma asculti inca odata......dar simt nevoia sa ma mai rog cateodata.......vezi tu Tata eo nu prea vizitez biserica.......dar cred in Tine Tata,tot te respect....si iti port frica ......intelegi Tata ..eo nu`ti cer lucururi materiale..... iti cer Tata doar sa ma asculti cand ma doare.....iti cer doar sa`mi dai forta sa aleg binele........sa evit raul doamne ..sa ma lupt cu sinele.......ma rog doamne ..pur si simplu sa fiu linistit.....in vremurile in care no sa mai fiu amintit.......si sunt multumit ca esti mereu sus sa ne asculti.....Tu ai timp pentru toti oricat am fi de multi........e normal sa lupt ca un om pentru dreptate sa ne ierti cand mai luptam ...si mai apelam la rautate............si sper ca aceste pacate sa ni se ierte toate ...caci mereu sunt din nevoie ..chiar daca sunt intentionate............am pacatuit si imi pare rau ...dar asea trebuie sa fie....... binecuvanteaza`ne pe toti Tata bun sau rai.......indiferent de credinta ..toti suntem copii tai........sper sa intelegi ca in ultima vreme n`a fost usorcu diavolu asta ..ci mi s`a agatzat de picior......Iarta`ma Doamne .. lasa`ma sa pup icoana ..sper sa intelegi ca regret si sa`mi vindeci rana.........atat doamne..multumesc pt timpul acordat...........am vrut doar sa`ti spun ca regret fiecare pacat........am pus in pacat cu privirea spre cerul senin.............simt ca urmeaza zile maï bune .......AMIN !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu