miercuri, 11 martie 2009

RANDURI DESPRE MINE


Ca sa incep cu inceputu'......O sa incep de la inceput........La ziua ai de iarna in care m-am nascut........4 ianuarie o femeie intr-un spital pe un pat........Ruganduse impreuna cu tata sa ma nasc baiat........Dupa multe clipe de durere si suferinta........In sfarsit mama mea da nastere la o fiintza........Tata incepe sa planga sigur ceva sa intamplat........Micutzul e pe cale sa moara asfixiat........Are cordonul in jurul gatului,nu respira ii blocat,........Frumoasa nastere se pare ca s-a complicat........Parintzii proaspetzi se panicheaza si se streseaza........Doctorii incearca sal salveze,si-l salveaza........Nasterea sa terminat cu succes in sfarsit........Acum tata poate sa-si ia fiul in bratze fericit........A trecut timpu,eu am vrut sa-l intorc........Ca puteam sa nu fiu...dar sunt ca am avut noroc................Randuri despre mine pot scrie la nesfarsit,........La infinit frate nu miar ajunge un bit........Am prea multe de zis am prea multe de povestit........Stiu de unde sa incep dar nu gasesc un sfarsit........Am trait destule..am invatzat prea putzine........Stiu ca niciodata raul no sa aduca bine........Uite versul care ma defineste pe mine........Nu pot sa spun in fraze ce pot sa spun in rime........Am crescut la fel ca ceilaltzi nimic deosebit........Cu pretenarii pe strada de la apus la rasarit........Miaduc aminte si acu de parca ar fi fost ieri........Cand ne adunam vreo 8 si ascultam Mafia in cartier........Noi...ne credeam cei mai smenari din lume........Cand fumam pe ascuns si furam din magazine gume........Timpul parca zbura de durea in p**a de totzi........Doar o gasca de pustani fara bani si hotzi........Puteam sa jur ca mias da viatza pentru fratzii mei........Si eram apsolut sigur ca aja gandesc si ei........Dar p**a e doar o impresie,asculta bine........Nici tu nu tziai dao pentru ei,nici ei pentru tine........Anturajul a transformat in buruiana floare,Mia f***t copilaria mia grabit maturizarea........M-am lasat dus de val,am fost am gresit........Pishamash pe totzi tovarasii care m-au folosit................Randuri despre mine pot scrie la nesfarsit,........La infinit frate nu miar ajunge un bit........Am prea multe de zis am prea multe de povestit........Stiu de unde sa incep dar nu gasesc un sfarsit........Am trait destule..am invatzat prea putzine........Stiu ca niciodata raul no sa aduca bine........Uite versul care ma defineste pe mine........Nu pot sa spun in fraze ce pot sa spun in rime........Sunt acelas golan numai cas reabilitat........Dar sa nu crezi ca daca faci figuri no sa te bat........Daca faci rau familiei mere coae esti mancat........Jur ca te omor cu mana mea,te iau din pat........Nu incerc sa impresionez pe nimeni,spun ce gandesc ........Si daca va fi nevoie vreodata o so dovedesc........Incerc sa-mi vad de treaba,incerc sa evit necazut........Nu mai merge vrajeala coae sa schimbat macazul........Nu vreau decat sami fie copilul mandru de mine........Vreau sa am mancare pe masa daca is tata maine........Vreau o viatza normala, nu o viatza de caine........Nu vreau sa astept pe nimeni sa-mi intinda falii de paine........Am mai multa minte de atat,stiu mi s-a mai spus........Doar ca nu mi-am folosit-o yo indeajuns........Stiu exact ce vreau de la viatza,stiu ce vreau sa obtzin........Sunt aici viatza buna, asteapta-ma ca vin...........Randuri despre mine pot scrie la nesfarsit,........La infinit frate nu miar ajunge un bit........Am prea multe de zis am prea multe de povestit........Stiu de unde sa incep dar nu gasesc un sfarsit........Am trait destule..am invatzat prea putzine........Stiu ca niciodata raul no sa aduca bine........Uite versul care ma defineste pe mine........Nu pot sa spun in fraze ce pot sa spun in rïme........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu