vineri, 10 aprilie 2009

NU IMI MAI TREBUIE


Au fost zile in care fara tine nu puteam sa stau....................Dupa cateva luni ai fost doar un motiv in plus sa beau................Zilele trec.................La fel si visele................Si intre noi raman doar amintrile................Vad aceeasi oameni care-si beau necazul in pahare................Acelasi bar curat murdarit de minti murdare................Acum ma doare ca am crezut odata in tine................Ca orice indragostit vrajit ce crede in destine................Dar roata s-a intors asa cum se intoarce mereu................Acum pt mine-i simplu pt tine mai greu................Ai format oceane de lacrimi plangand atatea nopti................Dar ai trecut peste caci eu te-am invatat sa inoti................Eu am uitat sa plang................Strang in mama acum paharul................E vina ta ca asa ma invatat sa-mi beau amarul................Rupi o poza cu mine in care ironic zambesc................Nici o lege nu poate sa ma lege ca NU TE MAI IUBESC ................................Cand vine vorba de iubire tu nu ai cum sa ma legi................Dar poti sa ma culegi mort de beat dintr-un bar si ai sa-ntelegi................Ca nu exista legi pt dragoste................Caci unde dragoste nu e raman doar sticlele................................Iubirea noastra e ca o sticla goala................Acum s-a terminat................Ca tot ce-a fost frumos odata intre noi s-a consumat................Sticla s-a spart cand dragostea ta m-a sufocat................Degeaba ai vrut ca sa ma legi................Prietenii m-au dezlegat................Stau la o masa si beau................Tu ma astepti acasa nervoasa................Ca de tine de mult nu imi mai pasa................Vocea ta nu ma mai atinge de mult................E aceeasi placa veche pe care m-am plictisit sa o ascult................Iti spun adio................Te-am pupat................Acuma rad nu mai suspin................Ca ia vrut sa ma otravesti................Si acum te inneci in propriul venin................O alta fata imi urmeaza pasii-n dormitor................E antidotul fara de care nu as putea din nou sa zbor................Nu ma mai suna ca o sa-ti raspunda tot baiatul rau................Degetul meu nu mai formeaza din reflex numarul tau................Stau si beau cu ai mei................Ca sa te scot din minte bine................Doar bautura mai stinge focul care il am in mine................................Cand vine vorba de iubire tu nu ai cum sa ma legi................Dar poti sa ma culegi mort de beat dintr-un bar si ai sa-ntelegi................Ca nu exista legi pt dragoste................Caci unde dragoste nu e raman doar stïclele................................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu